Tuesday, August 31, 2010

Cinta HATi Saya

Untuk Buah HAti saya,
Istimewa Buah CinTA hati SAya,
Untuk Sayang SAya,
Untuk yang Menyayangi saya SEpehun HAti,
Tidak pernah Ragu DAn sangsi dgn kasih sayang Saya,
Ikhlas dan YAkin Pada Saya,

Ibu Sangat2 Terharu Dapat Call DAri Tisyia Awal PAgi TAdi
Seolah2 tisyia TAhu kesengsaraan ibu,
Itu LAh Bukti Ikatan KAsih antara Anak dan Ibu
Tisyia Buat DUka Ibu Hilang,..Sengsara Ibu PeGi jauh,..




CinTa hakiki Ibu...



GElagat Tisyia Sentiasa MegembiRAkan Ibu



Tisyia : Ibu Smlm KAkak SAkit Perut...Pg Clinic Doc injection...sakit sangat ibu
Ibu (samBil Nangis2 sedey) : ye?..Kesian anak Ibu...Apa Doc CAkap?
Tisyia : TAk de apa2 MAsuk ANgin je
IBu : TAk PE LAh Syg Ibu TAk YAh POse ok HAri nie MAkan Ubat
Tisyia : Sakit sanGAt Bu,..Macam PERIOD !!
Ibu (Sambil LAp2 air mata,..tergelak2 dgr statement tisyia)


Ibu akan balik secepat MungKin Ye Syg...Ibu RinDu SAnGAt Tisyia,..SeTiap KAli Butir Ayat RIndu Keluar IA akan BesErta dgn RAsa SEBAk YAng SArat...dan tangisan kerinduan Yang Mendalam


Kesimpulannya :
 DIA LAH CINTA SEJATI SAYA...ada TIKA GEMBIRA DAN DUKA
TiDak Penah SeseKAli CinTAnYA PerLU DiBAyar...
SyuKUr YA ALLAH...DiKUrNiakan Putri Yang Bijak..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.