Sunday, August 15, 2010

Ujian RAmadHan

Hari nie pagi2 hari lagi aku  dah membilang hari,...agak2 berapa hari lagi nak balik K.l....Lama betul terasa waktu nie,..lama betul rasanya tak menatap wajah puteri hati ku NurBatrisyia...HuHuuu rasa nya dah bertahun2 ibu tak jumpa tisyia,..bila dicongak di tolak,..dihitung ada lagi 2 minggu sayang,..sabar ye,..ibu sangat2 rindukan tisyia,...



Hari nie celik2 mata je,..emosi ku dah terganggu...Betul lah kata orang,..menahan amarah tu satu perkara yang paling sukar dibuat,..peeeeggghhhhhh dari pagi2 hari sampai lah nak bebuka nie,...iman aku asyik diuji ,...diuji untuk menahan amarah,..tapi sebenarnya dah sampai ke penghujung dah,...kadang2 bila kita terlalu sangat menjaga hati orang lain ,...kita jadi lupa,...lupa untuk menjaga hati kita sendiri,...

AdUhhhh Agak2nya dari !00% berapalah markah pose aku hari nie?..mesti kurus melidi,...agaknya 40% je kot,...HuHuuuu,....tak pe lah,..aku anggap nie ujian bulan pose,...ujian untuk akU kekalkan markah 100% tu....(WALAUPUN DAH KuRus melidi Markah Pose ...HuHuuu)

Sedih setiap kali Mengenagkan WakTu berbuka,...Hati akan sayu,..sedih,..ishhh tak suka lah macam Nie,...HUhhhhh ....macam Pelajar2 lain juga RuTin Kami sama,..Walaupun selera berbeza,..6.00 ptg je cafe memang dah penuh,..kalau lambat,..terhegeh2,..silap2 haribulan yang tinggal kuah aje,..aduh sedih betul,..kan best kalau dapat berbuka dgn adik2,..dgn mama,..dengan ayah,..dengan tisyia,..dgn Buah hati,..HuHuUu..


P.s : En. Buah Hati agAk2 Bila KiTA BoLeh BerbuKA saMA2,...  :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.