Wednesday, February 10, 2010

kelahiran semula

Aku create blog nie disebabkan mata yang tak boleh menatap lena,..semalam aku tidak mendapat nikmat tidur,..so dari aku mengelamun memandang kipas dalam rumah comel ku nie,..baik aku lakukan sesuatu yang dapat mengembirakan hati ku,...menjelang pagi baru aku terfikir untuk memulakan blog yang baru..sempena kehidupan ku yang baru,..azam yang baru, tekad yang baru dan semangat baru di samping insan tersayang,..

Hari ni aku berazam dengan sebulat dan setekad hati untuk menjadi yang terbaik dan lebih baik dari dulu,..setiap hari sewajarnya kita berazam menjadi lebih baik dari semalam...Aku perlu menjadi yang terbaik untuk mama, ayah, terutamanya Tisyia ,..Aku ingin rasa bangga bertapa di hati mereka,..mempunyai aku, diri ku, jiwa ku,..dan bangga mendapat kasih sayag ku..

Aku perlu lebih kuat dan tabah dengan dorongan insan - insan tersayang,..mama,..ayah,..adik-adik,.. N Tisyia,..,..
 Tq so much,..and i just want u to know that
I really love u all






Permata hati ku, penguat jiwa ku...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.